TIME DATE
Ma Gyöngyi nap van.

2019-07-24 05:40:25 / Szerző: HajduPress

Teljesen átalakulnak a magyar Tesco áruházak

A nagyobb felbontású fotók megtekintéséhez kattints a képre!

A Tesco új üzletpolitikája a nagy alapterületű áruházak stratégiai átalakításáról szól, a nagy áruházakban megszüntetik a nem jól teljesítő területeket, például a műszaki termékek értékesítését – derül ki az interjúból, amit Matt Simister, a kiskereskedelmi vállalat közép-európai vezérigazgatója adott a Magyar Nemzetnek. 

A váltás indoka, hogy a magyarországi élelmiszer-eladások folyamatosan mozdulnak el a nagyobb alapterületű hipermarketek felől a kisebb egységek felé. A cél nem az alapterület csökkentése, hanem az, hogy sokkal jobban hasznosítsuk a rendelkezésre álló teret – mondta Simister. 

Az új stratégia nyomán a budaörsi Tescóban például a korábban 16 ezer négyzetméteres áruház eladótere 6300 négyzetméterre csökkent, a többi területen pedig többek közt posta, éttermek, butikok, gyógyszertár és pénzváltó kapott helyet. Ehhez hasonlóan kell elképzelni a többi áruház átalakítását is. 

(Magyar Nemzet, Index)


A rovat legfrissebb cikkjei

A Google a legerősebb márka Magyarországon
Japán kézben a legtöbb amerikai állampapír
Október 31-ig kell elvégezni a kötelező banki adategyeztetést
A cukor megadóztatását sürgeti a jegybankelnök
Kiss Attila lett az E.ON magyarországi tevékenységéért felelős vezérigazgató

Hozzászólások