TIME DATE
Ma Kármen és Anita nap van.

2019-10-07 15:56:23 / Szerző: HajduPress

Science Café a tudatos marketingről

A nagyobb felbontású fotók megtekintéséhez kattints a képre!
A Science Café szeptembertől újra várja kéthetente a tudomány iránt fogékony közönséget. A tanév első előadása „Marketing és innováció - Hogyan járul hozzá a sikeres fejlesztésekhez a marketing az egészség-gazdaságban?” címmel kalauzolja el az érdeklődőket.



- Mi a különbség a piacon is sikeres és a sikertelen termékfejlesztési projektek között? – tette fel a kérdést a hirek.unideb.hu olvasóinak az előadó, Polereczki Zsolt. A Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Intézet, Marketing Tanszék docense előadásáról előzetesen elárulta, hogy a marketing szó hallatán legtöbben arra gondolnak, hogy valami olyan dolog, amivel úgy győznek meg valakit egy termék megvásárlásáról, hogy azt valójában nem is állt szándékában megvásárolni.

Ezt a tévhitet szeretné eloszlatni a Science Café soron következő rendezvénye, amely arra is választ ad, hogyan kapcsolódik a marketing a sikeres termék, vagy szolgáltatás fejlesztéséhez? Az előadás keretében sikeres és kevésbé sikeres egészségipari példákon keresztül kaphatunk választ ezekre a kérdésekre.

Időpont: 2019. október 9., szerda 17 óra
Helyszín: Fórum Bevásárlóközpont Libri Könyvesbolt (Debrecen, Csapó u. 30.)

Az előadás-sorozat az indulása óta eltelt hét év alatt csaknem 100 előadás keretében népszerűsítette közérthető, olykor játékos formában az intézmény falain kívül a Debreceni Egyetem legújabb, legfrissebb és legérdekesebb tudományos eredményeit.

A rendezvény az EFOP-3.6.1-16-2016-00022 „Debrecen Venture Catapult Program” támogatásával valósul meg.


A rovat legfrissebb cikkjei

Szépülnek a Debreceni Egyetem köznevelési intézményei
Új együttműködésekről egyeztettek a Debreceni Egyetemen
Lesz yoUDay, az egyetem napja 2020-ban is
Nyári Egyetem az online térben
Munkaerőpiac és HR a koronavírus után

Hozzászólások