TIME DATE
Ma Ipoly nap van.

2020-07-09 17:04:53 / Szerző: HajduPress

Már 10 perc futás is csodákra képes

A nagyobb felbontású fotók megtekintéséhez kattints a képre!

Gondoltad volna, hogy csupán 10 perc kocogás is elég ahhoz, hogy jelentős változásokat érhess el?

Összeszedtük nektek, hogy milyen jótékony hatásai lehetnek ennek a sportnak.

Hangulatjavító
Mozgás közben endorfin szabadul fel a testben, vagyis boldogsághormon termelődik, amitől javul az ember hangulata.  A világot máris a “félig teli pohár” szemlélettel fogod nézni.

Javul a vérkeringés
Több oxigént jut a szövetekhez, ezt már akár 4-6 hét után is érzékelni lehet.

Javítja a memóriát
A keringés javítása jótékony hatást gyakorol az agyműködésre és vele a memóriára is. Továbbá csökkenti az időskori demencia és Alzheimer kór kialakulásának kockázatát.

A jó alvás aranyat ér
A rendszeres testmozgás igénybe veszi a testet, elfárasztja az izmokat, csökkenti a stresszt. Ez egyértelműen maga után vonja a tényt, hogy jobban fogunk aludni.

Hosszabb, boldogabb élet
A rendszeresen futással mozgók egészségesebbek még idősebb korban is, mint azok, akik nem választják ezt a mozgásformát. Az egészségbe fektetett energia kitolja az életkort is.

Futócipőket elő és tedd meg az első lépést az egészségesebb életért!


A rovat legfrissebb cikkjei

Egy felmérés szerint a magyarok többsége beadatná a védőoltást
Pollenhelyzet - Magas, néhol nagyon magas a parlagfűpollen koncentrációja
A klímatisztítás fontosabb, mint gondolnád! Mutatjuk a lépéseket.
Ismét magas a levegő ózontartalma
A bőrtípusunktól is függ, mennyi időt tölthetünk a napon

Hozzászólások