TIME DATE
Ma Gál nap van.

2019-05-08 17:38:43 / Szerző: HajduPress

Ilyen az, amikor Alibaba egy Amazonra vágyik

A nagyobb felbontású fotók megtekintéséhez kattints a képre!

Kína egyik legnagyobb technológiai vállalata, az Alibaba csoport változtat leggyorsabban növekvő üzletága, az online kiskereskedelmi piacteret működtető AliExpress üzleti modelljén. Kínán kívül más országok kiskereskedői előtt is megnyitja felületét azzal a nem titkolt céllal, hogy idővel az Amazon igazi vetélytársává válhat - derült ki abból a nyilatkozatból, amelyet Trudy Dai, az Alibaba nagykereskedelemért felelős igazgatója adott a Financial Times című brit gazdasági napilapnak.

    
A 2010-ben alapított AliExpress a külföldi vásárlókra koncentrál, és korábban csak kínai vállalatoknak nyújtott biztonságos felületet ahhoz, hogy termékeiket egyéni felhasználóknak értékesítsék a világ több mint 150 országában. Az eladók függetlenek, az AliExpress csak a felületet biztosítja, és az amerikai Amazonhoz hasonlóan szinte bármit meg lehet rajta vásárolni.
    
Az üzleti modell megváltoztatásának köszönhetően az idei évtől kezdve más országok kiskereskedői is kínálhatják portékájukat az AliExpress platformján szerte a világon. Elsőként négy ország, Oroszország, Törökország, Olaszország és Spanyolország kis- és középvállalkozásainak képviselői regisztrálhattak és kezdhették meg termékeik értékesítését. Az év hátralévő részében további országok csatlakozhatnak hozzájuk. 
    
Az AliExpress bevételei a 2018-as üzleti évben 94 százalékkal emelkedtek, amivel a leggyorsabban növekvő részlegek közé tartozott.

(MTI)


A rovat legfrissebb cikkjei

A cukor megadóztatását sürgeti a jegybankelnök
Kiss Attila lett az E.ON magyarországi tevékenységéért felelős vezérigazgató
Csaknem 2 ezer elektromos jármű megvásárlását segítette állami támogatás
Ezért választjuk kis boltok helyett a nagyobb üzleteket
Kétszer kapnak pluszpénzt a nyugdíjasok novemberben

Hozzászólások